יום שלישי, 26 באפריל 2011

מכונה לעוגיות - יתורונות וחסרונות


מכונה לעוגיות מאפשרת למשתמש בה להנות ממספר דברים, כגון:
-          הכנת כמות גדולה מאוד של עוגיות , ללא צורך בעשיית שום דבר עם הידיים, פשוט הכונה לעוגיות פועלת ע"י לחיצה בכפתור – הכל באופן אוטומטי.
-          חיסכון בזמן. ע"י הפעלת המכונה  - ניתן להכין כ-100 עוגיות בתוך שעה שלמה, או אפילו יותר עוגיות, הכל ע"י הפעלת המכונה. מה שבאופן ידני היה לוקח הרבה יותר זמן, כוחות בידיים וההספק לא היה אותו דבר.
-          חיסכון בכסף – מכונה לעוגיות היא מאוד חסכנית. כל החומרים שמכניסים לתוך המכונה משתמשים בו בהכנת העוגיות, אין צורך לזרוק שום מזון בפח, והכמות הנצרכת היא ידועה מראש.
-          ניקיון במטבח – מכשיר המכונה הוא מאוד שומר על ניקיון בצורה כזאת ששום פירור של קמח נופל מחוץ למכונה ברצפה או בשולחן איפה שהיא מונחת.
-          הפעלת המכונה נעשת בצורה מאוד פשוטה וקלה להבנה. ניתן להעזר במומחה שיסביר לכם בפעם הראשונה בכל הנושא הקשור לתפקוד המכונה.
-          אחריות המכונה תקפה ל-5 שנים. וזאת מראה על מוצר איכותי ובדוק. כל החלקים ניתנים להחלפה או לתיקון בחנות של ציוד למאפיות.
אכן המכונה היא גדולה, כבדה ולא קלה בכלל להחזקה. זאת משום תפקודה הגדול וההספקים שהיא מביאה למשתמשים בה הדורשים כלים רבים שביחד גורמים לה להיות גדולה וכבדה. וזאת גם באה ליתרון למשתמש בה – והוא המרחק לילדים ! אנשים שלא יודעים להשתמש במכונה, ובמיוחד ילדים שהם עם סקרן שרוצה לגעת בכל דבר – צריכים להיות רחוקים מהמכשיר הזה. ואם המכונה היתה קלה ונוחה הילדים היו מגיעים אליה ונוגעים בקלות ויכלים לקבל פצעים רבים מהמשחק הזה. בהיותה גדולה וכבדה היא שומרת מרחק  מאנשים שלא צריכים לגעת בה, וכך אך ורק מי שזקוק לה נוגע בה בצורה נכונה. מכונה לעוגיות, מרדדת בצק וכל הכלים שמהווים ציוד למאפיות מאוד מסוכנים לילדים ויכוליםפ לגרום לאסונות רבים. לכן היא רק מותרת לשימוש לאנשים העוברים הדרכה מיוחדת ורק למבוגרים.
לגבי קניית מכונה לעוגיות לשימוש עצמאי בבית – ניתן לראות בזה יתרונות וחסרונות. יתרונות הם שהקונה יכול להינות מכל הפינוקים הכתובים למעלה. ועוד בביתו! הוא לא זקוק לצאת למאפיה לקנות שום דבר –אלא תוך כמה דקות הוא יכול להכין כמות גדולה שלעודיות למסיבת היום הולדת של בנו לדוגמא. וכך לחסוך בזמן ובכסף. כי הרי העלויות מהשימוש בחשמל הרבה יותר קטנות מהקניות של עוגיות הנעשות במשך כל יום בכל משפחה. עוד יתרון הוא איחוד המשפחה, מתי שכל אחד נמצא במקומו (ילדים בחדרי ילדים, אמא במטבח, אבא בסלון) – ניתן לאסוף מתכונים רבים, ללמוד להכין עוגיות רבות ומשונות וכך להינות ממהירות המכונה המביאה תוצאות תוך פרק זמן קצר מאוד – המועיל לילדים שאין להם סבלנות. חסרון הוא בתנאי שיש ילדים קטנים. וזוהי סכנה גדולה שחייבת לקחת בשיקול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה